dinsdag 28 juli 2015

Lalylala...♥

Wij zijn in lalylaland gestapt en hebben Paul en Kira gehaakt. Paul is geen gewone paddenstoel zoals hij had willen zijn. Normale paddenstoelen groeien uit de grond, maar Paul is gemaakt door een kleine heks. Zijn verhaal gaat verder. Wil je zijn verhaal lezen kijk dan hier.


Hier kijkt Paul naar andere paddenstoelen. Hij wordt er jaloers van :o
Gelukkig heeft Paul een vriendin ontmoet die heel erg dapper en nergens bang voor is. Ze heeft meegedaan aan het kampioenschap boksen en is zich nu aan het voorbereiden op het kampioenschap lange sprong, maar ze heeft niet heel veel tijd omdat ze ook alle aandacht aan haar kleine baby wil geven. 
Kira's verhaal kun je hier ook lezen.
(het boek dat je ziet is van Eline's Huis winter)


Kom je ook naar lalylaland en wil je deze twee vrienden ook haken ga dan naar Lalylala.com of kijk eens op Etsy. Dan zeggen de vriendjes tot de volgende keer met misschien nog wel een vriendje ;)



10 opmerkingen:

  1. Paul is prachtig geworden net als de andere lll. Leuk zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Oh jee, nu begint mijn lalylala virus weer te kriebelen :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Lalylala's zijn allemaal zo leuk. Die van jullie zien er prachtig uit. Ik zet de Lalylala's weer eens op mijn to-do-lijstje. Eerst wat WIP's afmaken. Ik ben benieuwd of er bij jullie nog meer vriendjes en vriendinnetjes bij komen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze prachtig! Tot nu mij kunnen inhouden om de patronen te bestellen want vind ze echt geweldig. Maar heb nog heel wat projecten liggen die eerst afgewerkt moeten worden. Hoop dat ik die zelfdiscipline kan aanhouden/ volhouden :-)

    Nog een fijne week, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi zo samen! :)
    Veel liefs Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk!!!
    inspireert me weer om ook weer eens iets met paddestoelen te haken!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...