zondag 29 januari 2017

Budgetkoop...♥

Hallo allemaal! Wat is deze eerste maand alweer snel voorbijgevlogen. Nou hier is ie dan het eerste blogbericht van dit jaar en we hopen dat iedereen een goede start heeft gehad. 


We waren bij de Wibra voor bolletjes wol toen we ineens deze toffe haaknaalden tegenkwamen. Ze deden ons direct heel erg denken aan de Clover Amour haaknaalden. Ze zijn te koop in de maten 2,5 t/m 8.


Hier zie je het verschil. Al is de clover haaknaald net wat zachter de softgrip heb je ook bij de haaknaald van de Wibra voor meer dan de helft goedkoper :)



En als je dan bij de Wibra bent neem je natuurlijk ook wat mooi garen mee. Wij vonden dit garen perfect voor een nieuw lalylala project :D


13 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip en heel mooi garen :-) Ik wil ook nog een keer een Lalylala haken.
    Staat op mijn lijstje ;)
    Fijne zondag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!, ben benieuwd naar jullie project..
    Haken jullie altijd met acryl?....of ook met wel met katoen?
    Fijne zondag en veel haakplezier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. altijd acryl,als je met z'n drieën haakt wordt het voor ons een beetje groot kosten plaatje
      vandaar af en toe katoen dus;D

      Verwijderen
  3. Handige tips. Het garen is leuk met die stipjes er in. Ik ben benieuwd hoe jullie Lalylala er met dit garen uit ziet.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze ook gezien!

    Ik wil ook nog eens een lalylala haken, weet alleen nog niet welke ik ga kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zelf niet zo'n fan van de haaknaalden van de Wibra. Zelf haak ik het allerliefst met de Clover Softtouch naalden. Mara dat garen...!! Super mooi en inderdaad perfect voor een Lalylala. Misschien toch maar eens naar de Wibra binnekort :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. deze haken heerlijk hoor beter als de vorige serie dit is ook een soort rubber wat
      er omheen zit,het is mij meegevallen en voor die prijs kon ik ze gewoon niet laten liggen;D

      Verwijderen
  6. Bedankt voor de goede tip!! Ben benieuwd naar het resultaat!!
    Veel haakplezier maar dat zal wel goedkomen! ;-)
    Lieve groetjes, Ester
    EssSpecially

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een tip, voor iemand die nog geen softgrip haaknaalden bezit, een echte aanrader dus!
    En die Lalylala, mooi wolletjes, inderdaad.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeer voordelig! Ga meteen eens kijken bij de Wibra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben er gisteren nog geweest, maar heb ze niet gezien. Ze zien er idd leuk uit. En wat een prijsverschil!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jammer:( weet ook niet of ze in ieder filiaal zijn wij wonen in het noorden van het land
      deze week waren ze er nog wel

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...